BAJS PÅ BLOGGEN

Ni hittar mig på Instragam tills vidare då jag inte har någon blogglust längre.

Kaptenpez heter jag på Instragam

BORN THIS WAY

Vet inte riktigt vad jag ska säga, känns som ett high school band som står och spelar i sitt garage. Men han leverar ändå, han är glad. Njuter av de han gör. Fast jag är glad att jag slapp höra den här covern. Att jag fick istället höra Jimi Hendrix och Pink Floyd.


JAG SKA SAKNA DIG IMORGON

Två veckor utan dig vid min sida. Den tomheten fanns i början av vårt förhållande då vi pendlade. Jag ska sakna dig imorgon. För ikväll, första kvällen själv, vill jag inte sakna.


LILLE HAVFRUE

Förra gången jag var i Köpenhamn fick jag aldrig se henne då hon låg så långt bort från centrum och vårt hotell. Så under den här resan hade jag bestämt mig för att se henne. Fanns inget som skulle hindra mig. Inte ens en regnskur så de blev en powerwalk på 50 min för att komma fram. Längs powerwalken hann vi se flera turistbyggnader, så alla var trötta och nöja efter rundan. Förutom mamma och syster som blev sjukligt besvikna på statyn. 


DÅ MINA SKOR VAR NÄRA ATT BLI KIDNAPPADE I KÖPENHAMN

Hemma från en kort intensiv vistelse i Köpenhamn där vi hann med allt vi ville.Förutom sitta på Nyhavn i solen och bara njuta av ledigheten. Regnet öste ner alla dagar förutom kvällen som vi spenderade på Tivolit och min älskade piratbåt. Nu sova då jag jobbar imorgonbitti.


SITTER PÅ TÅGET TILL KÖPENHAMN. TVÅ TIMMAR KVAR


LITE ACTION I TILLVARON

Jimmy sitter och nördar sig vid datorn efter sorgen att hans Diablo 3 konto har blivit hackad. Jag ligger i soffan, tittar på XXX och dreglar efter Vin Diesel.


FEBRIG TISDAG

Fruktansvärt vad dåligt jag mår idag. Vill bara ligga hemma och pyssla. Som tur är jag ledig och de är precis vad jag ska göra. Sen glo på serien New Girl. Fick se några avsnitt på planet till New York och då blev jag fast.


MIN BALKONGEN ÄR FINARE ÄN DIN

Balkongen blir bara vackrare och vackrare. Kan inte riktigt sluta tjaja om den. Jordgubbar och solrosor som sträcker sig längre och längre. Sådde mer blommor, spenat och även sockerärtor. Nu vill jag att solen ska kika fram så blommorna blir ännu vackrare.


DEN DÄR GLADA TJEJEN MED LILA HÅRSLINGAN

Vilken fruktansvärt bra dag de blev tillslut. Ägde i simhallen idag. Att få se och känna resultat av ens nya vanor. Att simningen bara blir bättre och fortare för varje gång. Ska ge de ett tag till, sen funderar jag på att börja simma med vikter. Idag är jag brutalt glad.

Nu är de solrosor som ska få sig en omgång. Typ. Dom ska omplanteras.


GE MIG NITAR OCH FEJKLÄDER

Regnet har öst ner nu sen i torsdags. Har hunnit med att gå på Gröna Lund för konsert. Jobbat. Äntligen sett The Hungry Games. Jobbet ännu mer. Så ikväll blir de pyssel för hela slanten. Hämtade ut mitt paket från Shock.. Så har gått lös på min nya vita plånbok och min jeansjacka.


RSS 2.0